septasoft

بهترین بانک نرم افزاری

فهرست نرم افزارهای اینترنت

 

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت امروزه يكي از جدابترين قسمتهاي كاربري رايانه، استفاده از اينترنت مي باشد، كه علاوه برامكانات موجود در زمينه هاي علمي وتجاري آن، جلوه هاي ويژه ديگري مانند سرگرمي و ارتباطات، هرسليقه اي را به خود جلب مي نمايد. براي شروع بايستي كه به يکی از سرويس دهندگان اينترنت ISP، مـراجـعـه نـموده ويك سطح دسترسي از آنها خريداري كنيد و سپس از طريق برنامه Connect To the Internet به اينترنت متصل شويد.

دریافت فایل برنامه ( 0.09 مگابایت ) ( 968 بار دانلود شده )
 
 
آموزش Web Analytics

آموزش Web Analytics آموزش Web Analytics از سری کتابهای آموزشی for Dummies به زبان انگلیسی.

دریافت فایل برنامه ( 10.26 مگابایت ) ( 437 بار دانلود شده )
 
 
آموزش طراحی وب

آموزش طراحی وب آموزش طراحی وب از سری کتابهای آموزشی for Dummies به زبان انگلیسی.

دریافت فایل برنامه ( 43.84 مگابایت ) ( 2875 بار دانلود شده )
 
 
کتاب مرجع اینترنت

کتاب مرجع اینترنت کتاب مرجع اینترنت از سری کتابهای آموزشی for Dummies به زبان انگلیسی.

دریافت فایل برنامه ( 16.12 مگابایت ) ( 844 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارهای اینترنت ,ساعت 2:1 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارهای زبان های دیگر

 

آموزش پیشرفته زبان فرانسوی در 10 سطح Tell Me More French 10..

آموزش پیشرفته زبان فرانسوی در 10 سطح  Tell Me More French 10 - 10 Levels Tell Me More French 10 نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان فرانسه که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب "برترین نرم افزار آموزش زبان فرانسه دنیا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

دریافت فایل برنامه ( 2.23 گیگابایت ) ( 425 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارهای زبان های دیگر ,ساعت 1:55 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارهای زبان های دیگر

 

آموزش زبان آفريقايي با لینک مستقیم - رزتا استون Rosetta Stone..

 آموزش زبان آفريقايي با لینک مستقیم - رزتا استون Rosetta Stone 3.4.5  این مجموعه شامل نرم افزار اصلی به همراه زبان آفريقايي در 1 سطح می باشد. ويژگيهاي ديگر اين مجموعه کدامند؟ محيطي بسيار ساده و کاربر پسند نصب آسان و بي دردسر قابل استفاده حتي با سيستمهاي قديمي توجه يکسان به مهارتهاي چهارگانه (شنيداري، گفتاري، نوشتاري و درک مطلب) امکان تشخيص صدا از طريق ميکروفن براي کاهش لهجه تمرينات متنوع شامل خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن برای هر زبان معمولا 3 سطح در نظر گرفته شده است(البته بعضی از زبان ها شامل 5 سطح می باشند). هر سطح 4 واحد و هر واحد به 4 درس اصلی تقسیم می شود. هر درس اصلی 30 دقیقه طول می کشد که شامل زیر درس هایی در زمینه Writing, Vocabulary, Grammar, Listening, Reading, Speaking, and Reviews می باشد.

دریافت فایل برنامه ( 371.09 مگابایت ) ( 286 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارهای زبان های دیگر,ساعت 1:49 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارهای زبان های دیگر

 

آموزش زبان اسپانیایی -مجموعه آموزشی چند زبانه رزتا استون Rosetta..

آموزش زبان اسپانیایی -مجموعه آموزشی چند زبانه رزتا استون Rosetta Stone 3.4.5  با استفاده از اين نرم افزار، زبان اسپانیایی (اسپانیولی) را به همان صورتي که زبان مادري خود را فرا گرفته‌ايد، خواهيد آموخت: بدون نياز به ترجمه و يا حتي زحمت به خاطرسپاري لغات و دستور زبان. استفاده از گوينده‌هاي اسپانیایی (native)، تصاوير واقعي، قابليت تشخيص صداي کاربر و مقايسه با تلفظ اصلي و محيطي کاملاً تعاملي اين امکان را براي شما فراهم مي‌آورد که زبان اسپانیایی را به طور «طبيعي» فرا بگيريد. اين نرم افزار تا کنون با موفقيت در مدارس بسياري از کشورهاي جهان به کار گرفته شده است. به این نکته توجه داشته باشید که هر مجموعه زبان در سایت منبع به قیمت 600-700 دلار بفروش می رسد. (Rosetta Stone دریچه ای رو به جهان)

دریافت فایل برنامه ( 374.02 مگابایت ) ( 2377 بار دانلود شده )
 
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارهای زبان های دیگر ,ساعت 1:47 توسط سید داوود نبوی |



بهترین نرم افزارها

 

Divx Player 6.2

Divx Player 6.2 DivX چيست؟ DIVX مخفف Digital Video eXpress , يك codec ويديويی از شرکت DivxNetwork است که بر اساسMPEG – 4 بنا شده و می تواند حجم فايلها را تا ده برابر نسبت به MPEG – 2 فشرده سازی کند! به عبارتي ديگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است كه از تكنولوژی پيشرفته اي برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرك ويدئويي را با كیفیت بسیار عالی و حجم بسیار كم ذخیره نمايد. اين فورمت به دليل حجم پايين و كيفيت فوق العاده بالاي خود، امروزه به يكي از معروفترين و محبوب ترينcodec هاي موجود تبديل شده است و توسط نرم افزارهاي معروف Player پشتيباني مي شود. DivX Player برنامه اي قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ايجاد فايل هاي ويدئويي Divx ميباشد.

دریافت فایل برنامه ( 14.51 مگابایت ) ( 219 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:بهترین نرم افزارها,ساعت 8:20 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارها

 

Zone Alarm Internet Security 7.0

Zone Alarm Internet Security 7.0 ZoneAlarm یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و ههچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و ... به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد.

دریافت فایل برنامه ( 14.16 مگابایت ) ( 154 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 8:19 توسط سید داوود نبوی |



septasoft3

 

RapGet 1.28

RapGet 1.28 RapGet نرم افزار ویژه دانلود از سرویس های فضای رایگان است. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار که در هیچ یک از نرم افزار های مشابه نیست قابلیت باز شناختن Recognize کد های امنیتی است .به عنوان مثال این برنامه کد های نظیر را به صورت خود کار شناسایی میکند و در سایت ثبت میکند. البته این برنامه قادر به حذف محدودیت زمانی راپید شیر نمیباشد به عنوان مثال بعد از دانلود مثلاً 50 مگابایت شما بایت مدت زمانی در حدود 40 دقیقه صبر کنید. ولی در صورتی که یک ارتباط اینترنتی پیوسته مثل Adsl داشته باشید میتوانید لیستی از لینک های دانلود خود را در داخل برنامه اضافه کنید و همه کارها را به آن بسپارید تا یکی یکی فایل ها را دانلود کند.

دریافت فایل برنامه ( 1.19 مگابایت ) ( 414 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:septasoft3,ساعت 8:18 توسط سید داوود نبوی |



septasoft2

 

Win Ace Archiver 2.61 یکی از نرم افزار های معروف فشرده سازی فایل ها، این برنامه توانایی فشرده سازی به فورمت های ACE, ZIP, LHA, MS-CAB, JAVA JAR را دارد. همچنین قادر به باز کردن فایل های فشرده به فورمت ACE, ZIP, LHA, MS-CAB, RAR, ARC, ARJ, GZip, TAR, ZOO, JAR میباشد. ایجاد آرشیو های چند قسمتی برای ذخیره سازی بر روی چندین دیسکت، گذاشتن کلمه عبور بر روی فایل ها، ایجاد فایل های اجرایی SFX و ...

دریافت فایل برنامه ( 3.50 مگابایت ) ( 229 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:septasoft2,ساعت 8:16 توسط سید داوود نبوی |



septasoft1

RSS جدیدترین نرم افزارها

Foxit Reader 2.2

Foxit Reader 2.2 Foxit PDF Reader بسیار عالی و جایگزین قدرتمند و شایسته ای برای نرم افزار Adobe Acrobat Reader ! این نرم افزار برای مشاهده فایل های PDF (فرمت کتابهای الکترونیکی) می باشد! از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار می توان به حجم بسیار کم ، سریع و سادگی آن اشاره کرد ! این نرم افزار در دو نسخه مجانی و حرفه ای (پولی) منتشر شده است که نسخه حرفه ای آن علاوه بر تمام ویژگیهای نسخه معمولی دارای ویژگیهای دیگری نیز می باشد.

دریافت فایل برنامه ( 2.09 مگابایت ) ( 274 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:septasoft1,ساعت 8:14 توسط سید داوود نبوی |



سافت2

 

مديريت فونت‌هاي ويندوز با Font Explorer 1.5

مديريت فونت‌هاي ويندوز با Font Explorer 1.5 Font Explorer 1.5 كار اين برنامه رايگان، مديريت فونت‌هاي ويندوز است و مي‌تواند با فهرست‌كردن فونت‌هاي موجود در ويندوز، تمامي فونت‌هاي نصب شده روي كامپيوتر را به شما نشان دهد و برحسب نوع فونت، آن‌ها را در گروه‌هاي همسان دسته‌بندي كند. همچنين داراي قابليت پيش‌نمايش فونت‌ها و امكان دسترسي سريع و مستقيم به بخش مشخصات فونت‌هاي ويندوز را فراهم مي‌كند.

دریافت فایل برنامه ( 0.57 مگابایت ) ( 202 بار دانلود شده )
 
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:سافت2,ساعت 8:12 توسط سید داوود نبوی |



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد